Kako poskrbeti, da bo sezona potekala brez težav

Priročnik Vianor Handbook je vaš vodnik po naši skupni poti Vianor Way, ki zagotavlja premijsko doživetje vsaki stranki in zaposlenemu. Zdaj je na voljo tudi na spletu!

PRENESI PRIROČNIK VIANOR HANDBOOK

Nasveti vodje servisnega centra Sarankulma na Finskem

Servisni center Sarankulma v mestu Tampere je najboljša Vianorjeva prodajalna na Finskem. Servisni center ima 16 redno zaposlenih, ob vrhuncu sezone pa jim priskoči na pomoč 26 sezonskih delavcev, s čimer je poskrbljeno, da je delo tudi v največjih konicah opravljeno pravočasno in kvalitetno. Praksa centra Sarankulma za delo v sezoni je primerna tako za velike, kot tudi za manjše servisne centre.

Vodja servisnega centra Juha Laulumaa pravi, da je za nemoten potek glavne sezone ključno predhodno določanje postopkov, nato pa je treba zagotoviti, da je servisni postopek pri vsaki stranki enak. Delovni proces je treba podrobno načrtovati: na primer, če z istim dvigalom delata dve osebi, je treba naloge jasno razdeliti – na vseh ravneh, določiti je treba tudi, kdo bo privil vijake.

DOBRO NAČRTOVANJE, ZADOVOLJNEJŠE STRANKE

Ker so sezone v nordijskih državah precej naporne, se trudijo, da bi za stranke, ki svoje pnevmatike hranijo v hotelu za pnevmatike, menjavo izvedli v doglednem času. Predloge s termini za menjavo strankam pošljejo kar prek besedilnega sporočila.

Globina profila pnevmatik iz hotela za pnevmatike se meri med posameznima sezonama. Tako lahko s strankami, ki potrebujejo nove pnevmatike, stik navežemo že pred začetkom sezone. Ker je prodaja opravljena še pred začetkom sezone, je v glavni sezoni manj gneče.

Skrbno upravljanje s časom je zelo pomembno, stranka pa v tem vidi našo profesionalnost. Če točno veste, koliko časa traja menjava pnevmatik, se boste lažje dogovorili za termine tako, da se boste lahko držali urnika in strankam ne bo potrebno čakati. Pri sestavljanju urnika si vedno pustite malo manevrskega prostora, če vas slučajno pri delu kaj preseneti.

Ustrezni urniki, ki se jih lahko držite in jasno definirani, delujoči postopki omogočajo nemoten potek dela ter dobro opravljene storitve. To pa predstavlja za stranko dodano vrednost, saj ne trošite njenega dragocenega časa, zato lahko za svoje delo zaračunate več.

ČE SE VNAPREJ PRIPRAVITE NA NEPREDVIDENE SITUACIJE, BO SEZONA POTEKALA MIRNEJE

Ko se pripravljate na sezono, se pripravite tudi na številne nepredvidene okoliščine: Kaj na primer storiti, če delavec zboli? Vprašajte se tudi ali lahko v tem času izpolnite tudi posebne zahteve strank, katere in na kakšen način?

Če storitve vključujejo tudi vzdrževalna dela za vozila, ponudbo servisnih storitev za sezono pripravite vnaprej ter tako zagotovite, da boste dela v glavni sezoni lahko opravili.

Za potek sezone brez težav, je izredno pomembno tudi zadovoljstvo in motivacija zaposlenih. V glavni sezoni so pogoji dela in delovni čas izredno naporen, a če ponudite prigrizke, pijačo in hkrati organizirate druge dejavnosti, ki poskrbijo za boljše vzdušje, bodo delavci svoje delo opravljali lažje, razpoloženje in motivacija na delovnem mestu bo boljša. Prijetno vzdušje ima neposreden vpliv na kakovost storitev.